niedziela, 18 marca 2012

Pierwsze wyjście w świat :)

Postanowiłam że zrobię koleżance na trzydziestkę naszyjnik. Zostaliśmy zaproszeni na imprezę w sobotę zaledwie w środę, więc oczywiście d.pa z tego że zamówiłam dostawę kurierem - i tak nie doszło wrrrrrr! i musiałam robić z tego co miałam. Marzył mi się naszyjnik z wielu nici lnianych z perełkami w odcieniach szarości (bo to taka szaromaniaczka, jak ja), ale musiałam docenić to co miałam zgromadzone wcześniej, czyli mnóstwo czarności i mnóstwo turkusów (onyksy, lawa, howlity, turkusy, muszelki paua, białe korale).

Oczywiście jak zwykle wydawało mi się zupełnie błędnie, że to nie będzie trudne. Splątałam się z 15 razy i pokleiłam sobie łapy i wszystko wokół... I w ogóle to powinno być więcej mniejszych koralików, ale miałam tylko to na stanie no i wyszło zupełnie inaczej niż chciałam i sobie wyobrażałam, ale uznałam że może być:


I do tego prościutkie kolczyki:


 Zdjęcia na sobie też mam, tylko najpierw muszę się podretuszować ;)

15 komentarzy:

Maryś pisze...

W BIEGU ŁAAAAAAAAAAAA piękne....
Potem przyjdę, bo mnie w domku gonią ;)))
Ale śliczne mniam ♥

ystin pisze...

wyszło super!
ja też się nie raz przekonałam, zre to co wygląda na prościznę wymaga jednak pewnych kombinacji i wcale takie do końca proste nei jest! ale Tobie wyszło super!
zdjęcia na modelce bardzo poproszę♥

Maryś pisze...

szarości szarościami - ale jest smacznie, elegancko o boho - a to teraz modne ;)
A poważnie, to retuszuj te zdjęcia, retuszuj, bo piszczymy z ciekawości ;)

artMamowanie pisze...

uwielbiam takie naszyjniki. wyszło super!

Unknown pisze...

prawie jak recykling :)

fajnie wyszło - nie narzekaj,

Pozdrawiam

brummig pisze...

Oj! baaardzo "może być"! Podobają mi się szalenie! a jak dojedzie kurier, to będą jeszcze te szare?

sikorka pisze...

Wyszło super ! Trochę wiary w siebie ;D

Justyna pisze...

Prześliczny komplet, efektowny a zarazem subtelny;) śliczne kolorki;)

noangel78 pisze...

CUDO! uwielbiam turkusy!!!:)

Baloska pisze...

Piękny komplet:)

*gooocha* pisze...

Zdecydowanie super się prezentuje!

brummig pisze...

Białygrochu gdzie jesteś?! Zdrowych, Spokojnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!

ystin pisze...

e, Kochana, co to za milczenie??? daj znac szybciutko bo się martwimy!!!

Leluta pisze...

http://leluta-mojemiejscenaziemi.blogspot.com/2012/05/sielskie-zycie-w-maym-dworku-candy-do-1.html#links
Zapraszam do działu w Candy!!!

Basia pisze...

Bardzo oryginalny naszyjnik, lubię taki naplątany misz-masz :)